.

.

donderdag 1 januari 2015

Ohhh...Happy New Year........

En dat meen ik uiteraard oprecht en vanuit het diepst van m'n hart! Dat iedereen in mijn familie, vrienden- en kennissenkring het komend jaar veel gezondheid, geluk, voorspoed, maar vooral...héél veel liefde mag ervaren!

Maar toch..ondanks alle goede wensen van en voor iedereen, begint voor heel veel mensen het nieuwe jaar een stùk minder happy! Natuurlijk,  voor de slachtoffers van al het vuurwerk-geweld, dat kleine meisje van vier dat haar handje moet missen door de onverantwoordelijkheid van hen, die geacht werden op zo'n kindje te passen. Voor al die mensen, die vannacht hun auto, hun huis kwijtraakten aan de "vrijheid van vuurwerk afsteken"..
Hoewel mijn gedachten uitgaan naar al die mensen, bedoel ik eigenlijk een heel andere groep. Een vele malen grotere groep, vele malen kwetsbaarder en weerlozer.

Ik kan alleen maar hopen en bidden dat déze mensen heel snel de warmte en liefde mogen voelen en ervaren, die voor de meesten van ons zo vanzelfsprekend lijkt. Voor ál deze mensen heb ik dit filmpje gemaakt...


ps. Mocht je binnenkort nog naar de Primark gaan, bedenk dan eens hoe het kan dat alles daar zó goedkoop is....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie en ik wens je nog veel leesplezier.